مطــــــالبه

بســــــــــم رب الشـــــهدا . . .

مطــــــالبه

بســــــــــم رب الشـــــهدا . . .

مطــــــالبه

یک لحظه از درخواست و مطالبه‏ى عدالت کوتاهى نکنید؛ این شأن شماست. جوان و دانشجو و مؤمن شأنش همین است که عدالت را بخواهد. پشتوانه‏ى این فکر هم با همه‏ى وجود، خودم هستم و امروز بحمداللَّه نظام هست.
مقام معظم رهبری

طبقه بندی موضوعی

فردا…

 فردا… عشق است خس‌خس سینه شیمیایی‌های والفجر ۸ و کربلای ۵ و خیبر و بدر. فردا… جلوی مسجد دانشگاه صنعتی شریف، در روز روشن برای «احمدی روشن» دست تکان می‌دهیم، نه برای این و آن. فردا… ۹ دی را قبل از انتخابات می‌آفرینیم. فردا… مثل انقلابی‌ها راهپیمایی می‌آییم، نه دیپلمات‌ها. فردا… «مبارزه»، آزادانه و مردمی، مچ «مذاکره» را با رمز «مرگ بر آمریکا» خواهد خواباند. 

فردا… حرف‌مان این است؛ سخن بگو «آقا»… آماده‌ایم.

یک نسل به انقلاب اسلامی بهمن ۵۷ می‌نازد، یک نسل به ۸ سال دفاع مقدس، لیکن نسل من به حراست از ناز نسل‌های قبلی می‌نازد. کار نسل من مهم‌تر است. ناز نسل من خریدنی‌تر است. نسل من به «آقا»یی چون «خامنه‌ای» می‌نازد. به «صبر»، به «بصیرت»… و البته به «انقلاب» و «انقلابی‌گری».

برگرفته از:وبلاگ قطعه 26

امام گفت:*پشتیبان ولایت فقیه باشید تابه مملکت آسیبی نرسد*

آقاجان این جان ناقابلم تا آخرین قطره خون فدای شما باد...فردا باتمام وجودمان می آییم باتمام هستیمان...

لطفا کسی به خودش نگیرد! فردا ما به دعوت هیچ حزب و جبهه‌ای به میدان نمی آییم...

فردا ما به دعوت همان نازنین خواهیم آمد که جانمان دردست اوست لبیک یا امام خامنه ای...

  • Haj Rezvan

امام خامنه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی